Bijna op de helft... - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Judith Polak - WaarBenJij.nu Bijna op de helft... - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Judith Polak - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft...

Blijf op de hoogte en volg Judith

24 Augustus 2015 | Chili, Santiago de Chile

2 weken hier alweer, en het voelt alsof het zoveel langer is en ik zoveel langer zou kunnen blijven. Santiago is nu even mijn nieuwe thuis en mijn echte thuis is ver en zo anders! Om deze afstand nog wat groter te maken heb ik m'n mobiel op de grond gegooid zodat ik niemand van thuis meer hoefde te spreken (haha, nee hij viel op de grond, natuurlijk) en heb er een week over gedaan om hem te laten maken. Wel lekker rustig!

Ondertussen heel veel andere dingen gedaan, feesten (clubs in Zuid-Amerika zijn geweldig! En altijd gratis entree en drankjes voor vrouwen, vooral Europese vrouwen haha), al 3 musea bezocht, de stad bekeken, naar het strand geweest, naar andere plaatsjes rondom Santiago geweest, geluncht in de zon, in bikini gezeten in de zon, gewandeld in de zon (het is hier nog steeds winter hoor).

--- had veel meer geschreven maar niet opgeslagen blijkbaar, volgende verslag wordt uitgebreider ---

  • 24 Augustus 2015 - 17:37

    Annemieke Janssen:

    Lieve Judith,
    Erg leuk om jou te volgen en fantastisch te lezen dar je het zo goed maakt.
    Ik vind het onwijs stoer wat je doet en kijk uit naar je volgende verslag.
    Geniet van elk moment.
    Heel veel liefs.
    Annemieke

  • 26 Augustus 2015 - 21:20

    Mamma:

    Jammer hoor!
    Ik had graag het hele verhaal gelezen!!
    Xx

  • 14 September 2015 - 09:30

    Carla Janssen:

    Lieve Judith, van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag! Ik zag al dat je een super gastgezin hebt, heerlijk voor je. Zijn er in Paraguay leuke verjaars tradities?
    Ik zie uit naar de ervaringen in het ziekenhuis tzt, eerst maar eens wennen daar!

    Geniet van je verjaardag vandaag en heel veel liefs van ons.

    X

  • 14 September 2015 - 09:32

    Moniek:

    Hey Juut,

    Vandaag is jouw 21e verjaardag. Van harte gefeliciteerd! Hoe ga je het vieren daar? Met een 21 diner ;)? Lijkt me bijzonder, maar ook wel een beetje gek, om zo ver van huis je 21e te vieren. leuk jouw verslagen te lezen. never a dull moment! Geniet er nog van!

    Liefs,
    Moniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Santiago de Chile

Judith

Actief sinds 07 Aug. 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 4920

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 04 Januari 2016

Zuid-Amerika

Landen bezocht: